Isnin, 30 September 2013

37 Gambar: Bila Datuk David Teo Bergambar



Semua gambar terbaik ni adalah koleksi Datuk David Teo Sendiri yang di muat  naik di Instagram milik beliau dan sebahagiannya pula di ambil dari google









Itu phone manyak cantik, apasal tak beli 10








Jompa depan depan la... Ada Belani ka bikin ni macam?








Kasi duduk atas Nora Danis tu Datuk... hahaha kasia dia tau








Mulut kasi tutup woo.. Nanti lalat masuk








Siapa kasi siapa ni? haha








Muka ala sinyummmm








Kalau mau salam, jangan tangan kosong... haiyaaaa








Belum cukup satu hasta ma.. Sikit hali lagi wa bikin satu meter panjang dia punya ais krim








cuba tengok betul betul.. Dog Ice Cream atau Hot Dog? hahaha








Lu datin, tada pandang baik baik, mau sumbat mulut nanti sumbat hidong wo.. haha








Waa Baru naik haji woo








Lelaki, pompuan, bini, bukan bini semua pun mau sayang sama gua... haiyaaaa










Gua baju biru, dia pun baju biru, banyak susah mau cakap i love you.. hahaha








muka ala sinnyum semua olang








Kalau gua islam, semua akan jadi bini gua.. Boleh ka?
Jangan kasi tau sama datin tau.. hahaha








Gua mau tembak dia punya hati... biar hari hari dia ingat sama gua hahaha








Gua suruh tengok adnan sempit bukan angkat itu angpau raya








Manyak helan woo.. Datang nini patut naik kuda bukan jalan jalan
Kalau mau jalan jalan boleh jalan di lain tempat








Manyak sedappp wooo... fuhhhh








Guan bikin ini office untuk olang bikin filem
tapi ini olang suka suka bikin ini opis macam shopping complex woo
Apa balang lu mau, semua ada








Ini macam wa mau tukar nama
Cuba lu letak nama Ahmad depan wa punya nama..
Apa jadi? hahaha








Gua mau bakar mercun, tapi bini gua ada sebelah
Ini macam, baik gua bakar dua dua sekali.. hahaha








Stail baru atomen la.. Lu olang apa tau? haha








Lu olang tengok, Bini gua ada sikit jeles juga woo hahaha








Hehehe








Gua juara, lu jangan malah ea... haha








Tiam tima suda...








Gua punya opis








Apa macam?








Apa pandang pandang? haiyaaa.. Lu olah tak boleh tengok wa sinang la..








Lu nampak 5 atau lu nampak 3?








Lu punya gigi sudah ada basuh ka?








Ini punya macam besat woo








Ok kan? Gua mau tukar nama jadi Ahmad David








Lu mau tackle gua atau lu mau suluh gua tackle lu olang?








Ini saya punya pesen, Bila takbik, saya punya muka mesti ada senget haha



View the original article here

Tiada ulasan:

Catat Ulasan